با خرید ملک در ترکیه به تمام اهداف سرمایه گذاری خود برسید

 ما در این بخش قصد داریم تا به سوالات متداول شما در این باره پاسخ بدهیم. در زیر گزارش بانک مرکزی ترکیه مبنی بر شاخص قیمت خانه در ترمیه را نشان می دهد. مراحل خرید آپارتمان و خانه ارزان در استانبول نیز مانند دیگر شهرهای این کشور است.

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

 طبق گزارش اعلام شده از سایت خبری اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، رستم عبادی، کارشناس و فعال املاک خارجی در منطقه شمال تهران در این مورد گفت: جدای از وعدههای نادرست اقامت دائم اگر شخصی خواستار سرمایه گذاری در دبی است باید بداند از سال ۲۰۰۲ که به اتباع خارجی اجازه مالکیت داده شده، دبی با افزایش قیمت ملک روبرو شده است و دیگر این کشور برای سرمایه گذاری به صرفه نیست. استانبول طبیعت بسیار خوب و جذابی دارد و قیمت ملک در این شهر نسبت به دیگر شهرهای ترکیه بالا میباشد. همچنین در منظقه جنوب ازمیر آثار تاریخی جذابی مانند شهر تاریخی افس قرار دارد.

 اگر نگاهی به جستجوهای ایرانیان برای سرمایه گذاری در گوگل بیاندازید متوجه خواهید شد که بسیاری از ایرانیان برای سرمایه گذاری در ترکیه خواهان خرید ملک در ترکیه و دنبال آن اخذ شهروندی کشور ترکیه می باشند.

مهاجرت دلایل بسیاری دارد اما بیشترین آمار ها مربوط به افرادی است که با قصد سرمایه گذاری مهاجرت می کنند. خانه های تعطیلات زیادی در کنیالتی برای فروش وجود دارد که گردشگران به جای تعطیلات دو هفته ای در هتل های 5 ستاره، تابستانی کامل را با هزینه های معقول سپری می کنند. 

در استانبول از 250 هزار لیر تا ۱۰ میلیون لیر خانه وجود دارد. در واقع افراد بسیار زیادی اقدام به خرید ملک در این شهرها میکنند. با توجه به این که شهر استانبول یک شهر توریستی است، اقتصاد بسیار خوبی نیز دارد. مهمترین موضوع این است که شما میخواهید برای دو سال آتی خود در کدام یک از شهرهای ترکیه سکونت داشته باشید و در واقع اقامت کدام از شهرهای کشور ترکیه برای شما لذت بخشتر خواهد بود.

 البته این بدین معنی نیست که شما با خرید ملک با ارزش کمتر از 250 هزار دلار از دریافت اقامت این کشور باز خواهید ماند. جنوب شهر ازمیر از ساحلهای ماسهای تشکیل شده است. این شهر یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای باستانی جهان است که سالانه گردشگران بسیار زیادی را جذب خود میکند. تقاضا برای خرید ملک در اینجا بسیار قوی ست. در واقع استانبول تنها شهر در دنیا است که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد

Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟

سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!