می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟

 پاسپورت ترکیه در رده سی و نهم قرار داشته و اگر بتوانید آن را دریافت کنید به راحتی و بدون ویزا به ۷۷ کشور می توانید سفر کنید. شرایط دریافت ویزای تحصیلی در مقاطع مختلف متفاوت میباشد و نیازمند مدارک خاصی است. 

اداره مهاجرت و شهروندی این کارت را برای افراد خارجی صادر میکند که نشانگر حضور قانونی آن فرد برای مدت طولانی در کشور ترکیه است.

اقامت در ترکیه بدون پاسپورت موسسه ترامند

 ترکیه جزء کشورهایی است که از سیستم خون تبعیت میکند ، یعنی اگر فرزندی در ترکیه متولد شود که پدر و مادر او شهروند ترکیه نباشند به آن فرذند اقامت تعلق نمی گیرد. چه چیزی ترکیه را به بهترین کشور برای زندگی ایرانیان تبدیل میکند؟ 

پاسپورت و اخذ شهروندی ترکیه و تابعیت این کشور ، مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه جایگاه واعتبار پاسپورت ترکیه واین که از چه راه هایی می توان به اقامت و در نهایت تابعیت و پاسپورت ترکیه دست یافت؟

طبق آخرین آمارها، پاسپورت ترکیه در رده سی و نهم قرار داشته و اگر بتوانید آن را دریافت کنید به راحتی و بدون ویزا به ۷۷ کشور می توانید سفر کنید. 

همچنین شرط ایجاد اشتغال برای 100 شهروند ترک جهت دریافت حق شهروندی ترکیه به 50 نفر تغییر کرد. گروه مهاجرتی آیلا در این مقاله سعی نموده است تا به طور جامع وگویا تازه ترین قوانین پاسپورت و اخذ شهروندی ترکیه که مربوط به اخذ شهروندی ، راههای تضمینی دریافت پاسپورت ترکیه ودلایل و مزایای سرمایه گذاری در ترکیه را تشریح نماید و در نهایت با مقایسه ی قوانین وضوابط چندین کشور مقبول دنیا بر ای دریافت شهروندی ،

 زمینه ی مقایسه وانتخاب شما را برحسب میزان سرمایه گذاری جهت دریافت شهروندی ایجاد نماید. دانشگاه های این کشورنیز شامل دانشگاه های دولتی و همچنین دانشگاه های خصوصی بوده که از نظر هزینه های تحصیل با هم متفاوت هستند اکثر دانشگاه های کشور ترکیه که مورد تایید وزارت علوم ترکیه نیز می باشند ، جهت پذیرش دانشجو ،آزمون ورودی را تعیین نموده اند، که شامل آزمون YOS و SAT می باشد.

 

Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!