سرمایه گذاری در ترکیه و خرید ملک بدون مالیات


فقط در سال 2018 حدود 6276 ملک توسط افراد خارجی در ترکیه خریداری شد. مبلغی به عنوان عوارض نوسازی که باید به شهرداری پرداخت شود که چیزی در حدود 2 الی 3 درصد قیمت ملک خریداری شده است که به قیمت کل ملک خریداری شده پافزوده می شود.

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه 

اکثر املاک نوساز در ترکیه را میتوان همراه با بستههای مبلمان خریداری کرد که به شما امکان میدهد با حداقل وسایل به خانه خود بروید. افراد خارجی چه املاک و مستغلاتی را می توانند در ترکیه خریداری کنند؟ اگر می خواهید به هدف شروع ساخت و ساز در ترکیه املاک و مستغلات خریداری کنید، باید فرآیند مربوطه را 2 سال قبل از شروع ساخت و ساز انجام دهید.

 از جمله خریداران املاک و مستغلات در ترکیه اتباع کشورهای روسیه، کویت، عراق، آلمان و ایران هستند. این شهر به علت نزدیکی به ایران و محل بسیاری از برندها بودن بسیار مورد توجه تاجران دوکشور است؛ از همین رو خرید ملک در این شهر بسیار مورد توجه واقع شده است. 

توجه کنید که اگر در قرارداد ملک با بدهی نوشته شود تمامی بدهی و یا وام های گرفته شده با ملک به اسم شما در می آید. در آخر باید دانست که به ازای هرفرد از اعضای خانواده هزینه ای بین 300 تا 800 لیر بابت بیمه با توجه به سن فرد باید به دولت ترکیه پرداخت کرد البته باید دانست که این هزینه سالیانه است یعنی هرساله باید پرداخت گردد.

Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟

سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!