آیا ملک در ترکیه از تهران ارزان تر است؟

 برای اینکه روند دریافت حق شهروندی به طور قابل توجهی کاهش یابد، شما میتوانید با خرید خانهای به ارزش 250 هزار دلار ظرف 2 ماه اقامت دائم و تابعیت ترکیه را به دست آورید. 

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید یکی از اوراق مشتقه به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ هزار دلار آمریکا یا ارزهای دیگر به مانند خرید اوراق قرضه دولتی که به تایید وزارت دارایی و خزانه داری رسیده باشد. برای سرمایه گذاری 500 هزار دلار آمریکا در هر یک از بانک های این کشور می توانید تابعیت را اخذ کنید.

 پس از 3 سال اقامت دائم ترکیه (با شرط حضور 11 ماه از سال در ترکیه) نیز میتوانید برای دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه اقدام کنید. مهاجرین خارجی که قصد خرید ملک و یا ساخت آن را دارند، باید در زمان دو سال برای ساخت پروژه خود اقدام کنند. این شرایط، اتفاقخوبی برای سرمایهگذارانی است که با هدف کسب درآمد از اجار اقدام به خرید خانه می کنند.

 پس از پایان 1 سال آنها باید اقامت خود را به مدت 5 سال تمدید کرده و در این مدت به طور مستمر در ترکیه سکونت داشته باشند. امکان خرید تا ٪۱۰ مساحت شهرستان در حوزه مالکیت خصوصی وجود دارد .

یکی از علتهایی که مهاجران برای خرید ملک ارزان در ترکیه شهر ازمیر را انتخاب میکنند، سیستم بسیار نوین حمل و نقل عمومی است که در این شهر وجود دارد. شهروندان خارجی میتوانند هر نوع ملک تجاری، ویلایی و یا مسکونی را پس از کسب استعلام از نهادهای مرتبط خریداری کنند. تعطیلات سازان نیز عمیقاً از کنیالتی حمایت می کنند.

 مردم شهر ازمیر بسیار خوش قلب و مهمان نواز هستند و از مهاجرینی که به این شهر سفر میکنند، به گرمی استقبال میکنند. در این بین هم املاکی که در بخش اروپایی و نزدیک به مکانهای توریستی هستند هم قیمت بیشتری دارند. کسب درآمد از طریق شرکت در بخش الکترونیک در آنکارا امکان پذیر است.

Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟

سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!