بی خطر ترین راه برای سرمایه گذاری در ترکیه: خرید ملک در ترکیه

 هرچند پاسپورت و شهروندی در این روش به فرد اعطا نمیشود. کارآفرینی برای 50 نفر نیز یکی از روشهای اخذ شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری است. تعداد آلمانی ها به ۷۱۴ نفر از ۸۶۹ نفر می رسد. 

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

یکی از بهترین روشهای سرمایهگذاری در کشور ترکیه، خرید ملک میباشد. کدام بخشها برای سرمایهگذاری ایدهآل هستند؟ شما بهترین شرایط و پشتیبانی را برای راه اندازی کسب و کار خود در اینجا خواهید داشت.

 البته باید توجه داشت که حداقل سرمایه برای اقامت ترکیه را میتوان 60 هزار دلار نیز در نظر گرفت. یعنی میتوانیم بگوییم که یک خانه معمولی با متراژ 60 الی 70 متری قیمتی در حدود 380 الی 400 میلیون تومان خواهد داشت. 

البته این هزینه در مقال هزینههای مشابهی که در کشورهایی مثل فرانسه، اسپانیا و ایتالیا گرفته میشود، ۱۰ الی ۲۰% کمتر میباشد. البته لازم به یادآوری است که سند ملک بعد از تسویه کامل به شما اعطاء خواهد شد. البته با سرمایهگذاری در برخی پروژهها میتوان با 150 هزار دلار نیز به این امر مبادرت کرد، و باقی را قسطی پرداخت. 

اما به صورت کلی میتوان ۲ مورد مهم را به عنوان اصلیترین مزایای خرید خانه در ترکیه نام برد که برای همه افراد با هر هدفی که دارند، صدق میکند.

با توجه به قیمت بسیار مناسب خانه در ترکیه نسبت به ایران خرید خانه برای حفظ ارزش پول و همچنین گذراندن اوقات تفریحی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد. میزان خطر مصادره اموال در ترکیه، اندکی بالاست، اما با توجه به روابط دو کشور، چندان تولید مشکل نمیکند. خرید خانه با 1 میلیارد مشمول کدام یک از این دو نوع اقامت است؟

 یکی از روشهای آسان اما پرهزینهای که شهروندی ترکیه را برای شما به ارمغان میآورد، سرمایه گذاری در ترکیه از طریق سپرده بانکی است. کدام شهرها برای یافتن شغل بهترند؟ کدام شهرها آرام ترند؟ کدام شهرها برای سرمایه گذاری مناسب ترند؟ 

متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند، باید این نکته را بدانند که برای اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری، باید حداقل مبلغ اعلام شده را از سوی دولت ترکیه سرمایه گذاری نمایند. 

سهامی که از این روش خریداری میکنید را باید به مدت 3 سال حفظ کنید. اگر نمیخواهید ملکی خریداری کنید، میتوانید با سرمایهگذاری در شرکتهای املاک و مستغلات نیز شهروندی این کشور را اخذ کنید. 


Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟

سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!