سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!

 خریداران این هزینه را مستقیما به بخش ارزیابی املاک و اداره سازمان ثبت زمین و کاداستر پرداخت خواهند نمود. مالیات بر ارزش افزوده در ترکیه بین 1 تا 18 درصد از فروش املاک و مستغلات متغیر است و به لطف این معافیت، سرمایه گذاران خارجی میتوانند از معافیت مالیاتی در ترکیه بهره مند شوند و در هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه مقدار زیادی پول پس انداز کنند.

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه

 سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در آنکارا و همچنین سرمایه گذاری زمین می تواند انجام شود. با ما می توانید خرید ملک ارزان در ترکیه همچنین اقامت در ترکیه با خرید خانه در استانبول را در بهترین مکانها پیدا کنید .

 در کنار این موضوع، بدون شک سوءاستفاده و کلاهبرداری نیز افزایش پیدا میکند، به صورتی که حتی کمتخصصترین افراد نیز قدم در راه مشاوره برای خرید ملک میگذارند. حتی اگر در خارج از کشور باشید، با وکالت نامه ای توسط وکیل خود،د میتوانید برای دریافت تابعیت ترکیه اقدام کنید. 

اما در نظر داشته باشید که تعداد این سایت ها زیاد است، بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت و اطمینان از قیمت ها، سایت معتبر را با راهنمایی وکیل مهاجرتی انتخاب کنید.

به هنگام امضای قرارداد و کارشناسیها، حضور یک وکیل معتبر، چه ترک چه ایرانی، میتواند بسیار مفید باشد. اما توافق نامه ای تجاری برای ارتقا و حفظ سرمایه گذاری بین 2 کشور ایران و ترکیه در خصوص معاهدات مالی و سرمایه گذاری اتباع دو کشور، به توافق و امضای طرفین رسیده است که تا حدود زیادی سرمایه گذاری شهروندان ایرانی را در ترکیه تضمین می نماید. 

اگر می خواهید یک شرکت تاسیس کنید یا به دنبال کار صنعتی و تجاری هستید، آنکارا بهترین گزینه است. و بسیاری از مسائل و جزییات دیگر که به همهی آنها، در این مقاله از «استانبول همراه» پاسخ خواهید داد. حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه برای اقامت از اهیمت بسیاری برخوردار است چرا که به این ترتیب میتوانید حداقل بودجه لازم برای مهاجرت را تعیین کنید. 

مبلغ مورد نظر باید در بانک های ترکیه سرمایه گذاری شود و این امکان وجود ندارد که در شعب بانکهای خارجی و یا نمایندگان آنها که در ترکیه فعالیت میکنند سرمایه گذاری کنید.

 دولت ترکیه همچنان به ارائه تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران خارجی برای افزایش جریانهای خارجی به این کشور ادامه می دهد و از جمله این تسهیلات می توان به معافیت مالیات بر ارزش افزوده در ترکیه اشاره کرد که متعلق به سرمایه گذاران خارجی ترکیه است.

Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟