مزایای مهاجرت به ترکیه و پاسپورت ترکیه چیست؟

 پلهای معلق، ساختمانهای بلند، همه و همه در این شهر قدیمی و توریستی یافت میشود. ویزای کوتاه مدت: این ویزا برای اهداف توریستی طراحی شده است. 

چنانچه پس از مطالعه این مقاله نیاز داشتید تا اطلاعات بیشتری در خصوص ویزای ترکیه و انواع ویزاهای ترکیه کسب نمایید، می توانید با مشاورین موسسه ملک پور تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید. 

 ترامند ۴ راه بی خطر برای مهاجرت به ترکیه + دریافت پاسپورت ترکیه 

در ادامه به سوالات ذکر شده در این قسمت و سوالات ذهنی شما عزیزان در خصوص ویزای ترکیه و شرایط اخذ ویزای ترکیه پاسخ خواهیم داد. 

اطلاعاتی که در این مقاله قرار خواهند گرفت، همگی در خصوص ویزای ترکیه، فرم درخواست و هزینه انواع ویزای ترکیه می باشد. در کشور ترکیه روشهای بسیاری برای پذیرش مهاجر وجود دارد. 

به طور کلی قیمت خرید خانه در ترکیه نسبت به کشور ایران ارزانتر بوده اما همانطور که در بالا ذکر کردیم هزینه خرید خانه در ترکیه به شهر، منطقه و متراژ بستگی دارد. یکی سوالات رایج متقاضیان این است که “آیا می توان با خرید خانه ارزان تابعیت ترکیه را اخذ نمود؟

لازم به ذکر است که تمامی دانشجویانی که به زبان ترکی تسلط کافی داشته باشند و موفق به کسب نمرات بالا در آزمون ورودی شوند برای بورسیه تحصیلی در نظر گرفته میشوند. 

ویزای تحصیلی جهت تحصیل دانش آموزان در مدارس کشور ترکیه: اشخاصی که در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال قرار گرفته باشند و به زبان ترکی تسلط کافی داشته باشند، می توانند جهت تحصیل در ترکیه با دریافت ویزای تحصیلی به ترکیه مهاجرت نمایند. 

ویزای کاری با مدت زمان نامحدود: این نوع ویزا به اشخاصی تعلق میگیرد که اجازه اقامت طولانی داشته و به مدت ۸ سال در ترکیه زندگی کرده باشند. پاسپورت شهروندی برای ایرانی هایی که تمایل به ادامه زندگی و ایجاد کسب و کار در کشور ترکیه را دارند می تواند مزایای بسیاری مانند بیمه SGK که یک نوع بیمه رایگان در ترکیه است که می توانیداز آن بهره مند شوید.

 برای این منظور دانشجویان باید مدارکی را که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود ارائه دهند. این پروسه تا زمانی که متقاضی نزد همان کارفرما مشغول به کار باشد، ادامه خواهد داشت.

Comments

Popular posts from this blog

انجام امور مهاجرتی ترکیه با موسسه ترامند

می توانیم بدون پاسپورت در ترکیه اقامت کنیم؟

سرمایه خود را با خرید ملک در ترکیه 3 برابر کنید!